Sembla que començar el blog, és per si mateix un repte, per mi de ben segur… Escriure sempre ha estat una passió, quasi diria una necessitat emocional que m’ha despullat l’ànima davant meu i alhora m’ha ajudat a posar blanc sobre negre, i colors damunt de tot. Ara provaré d’escriure en clau personal, com veig  el món i com em batega el cor mirant-lo. El primer serà triar un títol; tres voltes rebel.

“A l’atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida. I el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel” Maria Mercè Marçal

La imatge els peuets d’un gran-petit ser que m’ha remogut en positiu, canviant prioritats, i fent-me molt feliç. Totes aquestes reflexions van per tu i els teus germans, tot desitjant que el món on camineu sigui una mica millor. I també pel vostre pare amb qui comparteixo camí, aventura, projecte vital i molt sovint la mirada al món.

Deixa un comentari